viernes, 25 de julio de 2008

O señor Mago e a Folla


O señor mago estaba triste porque non tiña nadie que o coidase e unha noite pensou "si enfermo , non terei a ninguen que me cuide" .

Enton un dia foi o prado coas suas ovellas , Galana, Folerpa e mais Chorima , e cando volvia do prado , Anton que esta era o nome do señor Mago, pisou unha folla e pareceulle escoitar unha voz que decia " ei ti, coidadiño que me mancas" . O señor Mago non se estranou muito de oila falar , porque os magos saben moi ben que as veces todo e posible, hasta falar unha folla. Mirou para o chan e viu unha folla rara e el pensou que viña dun país afastado a cabalo do vento.

Cando chegou a casa , lavou a folla e puxoa logo a secar. Tivo unha idea , como non tiña ninguen que o coidase , pensou que seria boa idea convertir a folla nunha nena , e asi o fixo. Colleu un pincel e temperas de cores e na folla pintou unha nena moi fermosa, logo meteuna na caixiña dos desexos, e foise para a cama.

A maña seguinte abreu a tapa da caixiña e en vez dunha folla habia unha nena igual a que el imaxinara.

Os dous remataron abrazandose , e foron felices e comeron perdices e a nos non nos deron porque non quixeron.

Fin

2 comentarios:

Angela dijo...

Hola Maruxa soy Angela me gusta mucho tu blog!!!

Pero lo que mas me gusta es que es rosa y que tienes enlaces de mis peliculas preferidas La sirenita El rey leon....

UN BESO muy grande de tu amiga de cantabria!!!

Anónimo dijo...

Hola Angela:
Esas peliculas a mi tambien me gustan mucho, y el color rosa tambien es mi preferido.
Me gusta esto de responder vuestros comentarios , aunque a veces no se lo que decir.
Pero papa me ayuda un poco.

Muchisimos besos

Maruxa